6o9a5897_bw_30l

Jindra Kelíšek

• klávesový akordeon, zpěv, kytara
výuka dospělých
písničky všeho druhu
• sehrávání se s dalšími nástroji, hraní v kapele, skládání, notační program Musescore
• lekce doprovázené na akordeon, kytaru, foukací harmoniku
cena za individuální lekci 500 Kč / 45 min.
konzultace i pravidelné lekce, Praha, Turnov a okolí

Jak se stane, že z biologa vznikne muzikant? Jaký zvláštní evoluční mechanismus je toho příčinou? Nejsem si úplně jistý, ale stalo se. Asi to chce 10 let hrát a učit lidi na harmoniku, a přitom se ani jednou nepodívat do botanického klíče na latinský název kytky.

Zaměřuji se hlavně na výuku dospělých – začátečníků i pokročilých. Učím je, že hrát na nástroj je radost, i když trochu dřina, a své harmonikáře vedu k samostatnosti.

 

Baví mě zpívat si a doprovázet se na harmoniku, a tak i svoje žáky skrze písničky učím hrát, zpívat a vnímat hudbu. Však ani instrumentální hudbě se nevyhýbám. Učím to, co sám hraji. Ponoukám svoje žáky, aby muzicírovali s dalšími muzikanty, je to hned jiné kafe, člověk získá tu správnou dlouhodobou motivaci cvičit. Někoho k sobě najít není snadné, ale stojí to za to.

Již několik let pořádám harmonikářské kurzy a antibesídky.

A co je na hraní úplně nejlepší? Nenechat se svázat notami a vymýšlet si, skládat. Nic na tom není, začít můžete od úplně jednoduché melodie. Hrát si s tóny, akordy, rytmem, a skladbička je hned na světě.

Moje články:

Amerika od Nohavici
Město mezi městy, hořké moje štěstí
Broyges Tantz
Sailing
Sunday Smile
Písničky na pět prstů
Jak se klubou noty?
Chosen kala mazel tov
Největší hospodská odrhovačka
Hava nagila
Les amants d’un jour
Pár not od Radůzy
Čí že su to koně
Bez voračke
Ach synku, synku


Vybrali jste si toho svého lektora? Napište nebo hledejte dál.